Detail dotazu

Dotaz od Antonín
26.9.2016

Dobrý den. Několik let užívám pervitin. Poslední dva roky jsem se snažil přestat a i když jsem to nějakou dobu vydržel tak nakonec my proletěla hlavou myšlenka na to dát si jen jednu malou " čáru" !!! Vždy sem ujišťoval sám sebe,ze to bude jen jedna a všechno bude v pořádku,ale vše dopadlo přesně naopak. Dva-tři dny bez spánku a jídla k tomu se přidávají automaty u kterých to většinou po pervitinu skončí !!! Nevím už jak překročit chvily kdy mě proběhne hlavou to že bych si mohl něco málo dat jen na náladu.Sem rozhodnutý definitivně s tím přestat,ale vzdy mě neco vrátí zpátky.Proto se chci zeptat jestli mám vyhledat odbornou pomoc a jestli nemáte kontakt na nějakého odborníka v Praze. Děkuji vám předem za reakci. Antonín S

Odpovídá MUDr. Marián Koranda
3.10.2016

Dobrý den, Antoníne, popisujete obvyklé známky závislosti na pervitinu. Pokud svou motivaci k abstinování ale míníte vážně, tak nesmí existovat ani jedna "čára na náladu". Vůbec žádná. Jestliže si nejste jistý svou vůlí, pak by bylo vhodnější vyhledat odborníka, optimálně psychiatra se zkušenostmi s léčbou závislostí. V Praze zkuste kontaktovat např. Kliniku adiktologie VFN. Držím Vám palce! MUDr. M. Koranda

Položit dotaz Další dotazy