Detail dotazu

Dotaz od Kristyna
19.3.2017

Dobry den chtela jsem zeptat muj pritel je zavisly na pervitinu .Ma deprese ,ma uzkosti,chtela jsem zepat jestli je to tim ze bere drogy? rika mi ze neni zavysli na tom ale podle me je !..nehce byt proste v realite kde jsem mi ma svou slo by stim nejak pomoc? jak mu mam pomoc? dekuji

Odpovídá MUDr. Marián Koranda
23.3.2017

Dobrý den, Kristýno, samozřejmě, že drogy (a pervitin jednoznačně také) způsobuje změny nálad, depresívní rozlady a úzkosti. Na druhou stranu spousta závislých pacientů drogy začala brát i proto, že měli úzkosti či deprese a droga jim je zpočátku pomáhala překonávat. Tak jako tak by však Váš přítel měl vyhledat odbornou pomoc, přiznat si, že užívání již zdaleka nemá pod kontrolou. Pokud odmítne a drogy bude brát i nadále, bez váhání jej co nejdříve opusťte! Život s toxikomanem nemá perspektivu. MUDr. M. Koranda

Položit dotaz Další dotazy