Detail dotazu

Dotaz od Pavel
3.4.2017

Dobry den mam kamarada ktery prozil podle me dost silnou toxickou stihu nekolik mesicu se lecil a nic nebral. Potom z niceho nic zacal zase uzivat pervitin a kdyz jsem snim tak mi rekne pr. Ze umi lecit rakovinu. Jiny př. Z niceho nic mi rekne ze ho vsichni vyuzivaji nebo mi rekne ze me ma rad ale ze si o me mysli ze jsem c***k. Jak snim mam komunikovat a je dobry mu rict ze se mu v dane chvily projevuje psychoza ?

Odpovídá MUDr. Marián Koranda
18.4.2017

Dobrý den, Pavle, zdá se, že dlouhodobé užívání pervitinu a prožité toxické psychózy již způsobily vážené poškození mozku Vašeho kamaráda, změnily jeho osobnost, jeho vnímání světa. Komunikovat s ním můžete normálně, upozorněte ho, že některé jeho představy nemusí být zcela reálné, ale nejrozumnější by bylo ho navigovat do ordinace psychiatra, aby podstoupil adekvátní léčbu. Pokud užívá pervitin i nadále, pak je šance na úplnou nápravu nulová. MUDr. M. Koranda

Položit dotaz Další dotazy